Ustaz Azhar Idrus Masuk UiTM Shah Alam

Tahukah anda bahawa Ustaz Azhar Idrus dibenarkan masuk ke UiTM Shah Alam. Wow, amazing. Seperti anda maklum, UiTM induk ni merupakan 'lubuk UMNO/BN' dan lubuk Aspirasi sedangkan tiada pun pro pembangkang dalam ni. Disinilah 'penyelamat'. Kononnya ispirasi Mahasiswa menyokong agenda kerajaan, kita WAJIB bersyukur kerana dapat belajar di UiTM. Itulah kata-kata kebanyakkan pensyarah, staf dan yang sedih ada juga pelajar yang 'kuat' disini.


Hutang budi kena bayar dengan budi juga ke????Universiti-universiti lain turut mengundang UAI tapi malangnya pasti penghujungnya akan kecewa. Sebagai contoh Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIA) menjemput UAI datang. Pelbagai halangan datang menimpa, akhirnya dari masjid UIA bertukar tempat ke dewan kuliah.

Di Universiti Malaysia Pahang, kuliah UAI dibatalkan DAN KINI UITM SHAH ALAM. MEMBENARKAN UAI masuk. 

Biar gambar membicara...


Banner kuliah khas ini dijumpai di Dataran Cendekia UiTM Shah ALam...bagi yg nak tengok baik pergi cepat sebelum...


Sebenarnya hanya banner yang masuk bukannya UAI.Walaupun sekadar banner yang masuk tapi GMM TETAP BANGGA AKHIRNYA USTAZ AZHAR IDRUS MASUK KE UITM SHAH ALAM walaupun hanya gambar dan banner beliau.

GMM berdoa InsyaAllah satu hari nanti UiTM bertukar nama dari jolokan 'Lubuk Umno/BN' menjadi Universiti Islam Teknologi Mara Malaysia.

-Red Eagle-

0 comments:

Post a Comment